ett snedsteg av förlåt som jag förlät för månen har en kraft som förnuftet aldrig haft och aldrig får


heeej kompisar!!!! varför gör jag detta undrar jag just nu. men ville bara trycka ner "dör va roligt" eftersom de inte är kul längre. fast de är de. och ja ser inte längre mina senaste händelser här för de va så längesen. skrattade då. 18 dagar sen sist hörde ja något om också. klockan är lite för mycket nu och ja ska hinna med och läsa igenom ett annntttaaallll sidor innan ja somnar. men imorgon, kommer de ett pang-boom inlägg som är helt galet. missa inte de

Kommentarer
Postat av: michaela

haha cant wait emelie ;)

2010-10-25 @ 07:47:30
URL: http://michaelabrock.blogg.se/
Postat av: lisa

jomen självklart emelie, det löser vi!!

2010-10-25 @ 21:23:13
URL: http://liiisaaann.blogg.se/
Postat av: en arg fridis

vart är pangbom inlägget du lovade????

2010-10-27 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0