skönis dag


ganska underbar dag om man tänker efter, gick upp en halvtimme innan bussen, osminkad och fräsch, åt ettantal lingongrova och drack te. har kommit på att om ja fortsätter att göra de varje dag tills ja är 60 kommer ja ha enaning gula tänder sen. upps. gick av hagadal och livräddade lite. underbart att bada första lektion helt seriöst. tänkte verkligen lägga ut de fina bilderna michaela, men ångra mig sen ;) och nu ligger ja in the big bed och tänkte bara va litelite duktig och kolla igenom handeln t imorgon, men inte. helt fel häfte och bok. bra! därför är ja halvvägs ner för trappan nu (i tankarna) och gör kladdkaka, mmmmmm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos <3

2010-01-27 @ 19:44:24
Postat av: josse

sötnos? :o

2010-01-27 @ 20:34:21
Postat av: jag

ville bara skriva och säga att jag tänker på dig ooofta och längtar pantsen (byxorna) av mig tills vi ses nästa gång <3 och påminna om att jag läser din blogg ofta :) massa pussar!

2010-01-27 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0