åh-h-h-h-h-h.


hittade nog världens finaste bild nyss från ngn fest i gula huset. åh mys :) saknar denna människa mycke. väldigt väldigt mycke idag!
känns jättelustigt idag, kan dock icke sätta ord på att, men ngt är lite knasigt. plus att vi har mkt i skolan nu känns de som, ska faktiskt ta tag i lite idag. men bara ons, tors och fre i skolan denna vecka. och fredagen blir riktigt fin me min anna. längtar!
o min helg har varit riktigt fin också fördendelen. braaae. nu säger ja hej för en vecka framöver, ha ha

Kommentarer
Postat av: anna

fredag!!!!! ihihihi

2009-11-17 @ 14:26:06
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: jag

älskart! du och jag plutten! tihihihi.

2009-11-20 @ 17:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0