ingen får mig att må så bra som du.

vilken helg, vilken helg! sov hos henning i fredags :) han är bäst! ja ingen får mig att må så bra som du. sen igårkväll drog ja mig upp till saddegirl ett tag. gjorde pizza, kollade robinsson och fick en hel del snygga kort också. som denna populära kung fu bilden.

himla snygg den är! iaf, nu blir de fika sen måste ja göra klart engelskan som ska va inne på tisdag tror ja. min sista riktiga vecka denna vecka, sen åker ja till rhodos och sen är de göteborg me niorna och massa andra dagar. sen sommarlov. kommer bli ett helt underbart lov detta år! fleraaaa veckor ledigt. göra va man vill. längtar <3

Kommentarer
Postat av: sandra

emmegirl, du är bra du<3

2009-05-10 @ 14:21:53
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh vad jag älskar dej!<3

2009-05-10 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0