NU GÅR TIDEN LITE FÖR SNABBT.


oj va läskigt. satt och kollade igenom lite bilder här på datan och sen helt plötsligt kom ja på att tiden går jättefort, vi slutar snart nian. alla ger sig av åt olika håll. tänk alla vännerna som man har fått. kommer sakna vissa så himla sjukt grymt mycket så de finns verkligen inte. som tjejerna på bilden bla. men tänk så mycket roligt som händer innan de tråkiga, som göteborg, avslutningsfesten och allt de. men om man tänker positivt, tre mycket bra år har ja haft i vrum !

Kommentarer
Postat av: anna

den kvällen asså :')

2009-03-21 @ 23:44:55
URL: http://hejjanna.blogg.se/
Postat av: sandra

jag kommer sakna dig så mycket när du flyttar emelie:'(

2009-03-22 @ 11:54:06
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

emelie, jag tänkte jag skulle kolla din blogg idag när ni nämnde det, superfin!! herregud emme jag kommer verkligen sakna dig, jag vill inte att du ska flytta buhh...Men om man tänker positivt så kan jag ju alltid komma och hälsa på dig!! som kajsa sa: nu ska det festas innan 9:ans slut <3

2009-03-23 @ 17:54:27
Postat av: rosie

ojoj tiden går ju sjuukt snabbt just nu! ena sekunden längtar man till sommaren och sommarlov och allt det härliga (med jeans shorts :P) och nästa vill man bara stanna tiden och få sitta kvar i uppehållsrummet en regnig våreftermiddag med gänget för alltid ;)

2009-03-23 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0