tänk att någon så långt borta kan kännas så nära.

sitter här i en fin kombination av lila, blå och gröna kläder. riktigt fint. frös som ja vet inte vad förut så la mig i sängen och ringde johansson. inte allt för ovanligt att de händer. men somnade direkt efter att telefonen las på bordet.
i fredags va ja iaf ledig, student i spöregn. men självklart väntade världens godaste mat på släntstigen. och va vi åt! jag åt. absolut inte pinsamt :) och lördag blev de kalmar och kalas och en sväng ute med tjejerna. igår, skulle springa me johansson men de blev ju som de blev. sen kom madestam på kvällen och gjorde mig glad! och idag har vi haft final i friidrotten och brännboll. grymt mysigt.

Kommentarer
Postat av: sandra

tss. du gör mig glad emmegirl!

2009-06-08 @ 21:03:55
URL: http://saaandraaaas.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0