kalmar med världens bästa bajsare.


sandra utanför gina med reaskyltarna mitt i fejan "asså emmegirl, ser du att de är 50% rea längst bor där? *pekar längst bort i affären.*"
slutsats, har haft en äckligt bra dag med denna kvinna. har dumförklarat sjukt överdrivna expiditer. börjar ju skratta som tusan åt sånna människor mitt framför dom! och snåla som vi är orkade vi inte lägga en femma på att kissa och få ljus. så gick in två på världens minsta toa utan lyse. och sandra lägger världens bästa kommentar i slutet "jahopp, ja måste nog bajsa." förlåt va bansligt men dog av skratt. bokstavligt talat! massa kärlek till henne och tack. nästa gång kör vi destination mot norr!

Kommentarer
Postat av: sandra

du är snyggast bruttan!

du är galet bra, och jag skrattar för mig själv när jag läser vad du skrivit! "hejdååååa"

ge mig fingret, tsssss!

2009-07-03 @ 21:38:11
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0