VILKEN FÖDELSEDAG.

åh, sicken bra dag de har varit asså! började med att dom "sjöng" för mig, sen stressa som en dåre, för ja va sen som vanligt till bussen. sen kom saddegirl till mig innan bussen, hon är sjukt bra den kvinnan! och i bussen sjöng dom för mig när ja kom in, fint ju! och skoldagen gick förvånadsvärt fort. hem för lite kalas och sen bestämde sandra och ja att vi skulle ta mopeden till maren en snabbis. så vi körde ut till kajsa i stallet först och chockade henne lite sen ut till maren för fika och mys. och hem körde vi med filt runt oss, haha!

underbart.

vi blev jätteglada när vi fick leksak.

fler bilder kommer från sandras blogg!
iaf, så har ja haft en grymt bra dag! och tack för alla gulliga och fina sms och allt man fått under dagen! uppskattas så sjukt mkt!

Kommentarer
Postat av: sandra

naaw:')

den fina leksaken har du på bild också:D

du är sjukt bra och du fattar inte hur mycket jag gillar dig:D emmegirl och saddegilr, power på oss!

2009-04-23 @ 21:15:55
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0