HON ÄR GALEN OCH JAG BLIR GALEN.

alltså, min resa till hborg i fredags va inte och leka med. börja med att ja sov lite för länge, sen kom de inget tåg i växjö, utan buss till alvesta, där ja skulle byta till tåg och sen byta tåg i hässleholm. vavava? tror ni ja sprang runt på stationen, svettig och rädd? svar ja. annars har mormor och ja haft en underbar helg, med helsingör lite shopping, massa cyklande, glass vid havet och lax på balkongen. ja älskar att! kan ju säga att ja har världens roligaste mormor me, har ofta luggit dubbelvikt (bokstavligen) med tårar i ögonen. helt ärligt så skrattar ja bara ja tänker på att! tex i danmark satt vi mitt i en stor massa människor och solen gassade. mormor reser sig upp, går fem meter från där ja sitter och tar upp kameran och skriker "emelie, smile!" och igår satt vi vid golfbanan, 10 meter från havet och åt glass, solen gassade. mormor går ut mitt i golfbanan, tar upp kameran och skriker "emelie, gå och ställ dig vid killarna" och så pekar hon på fem killar som sitter och äter!!! då dog ja, ja kunde inte stå på bena, ja skrattade så de va inte klokt. och mormor me då, så vi stog där och skrek av skratt. åh! hoppas ni känner den sköna känslan ja får av detta ;) och tåget hem då. asså jisses va ja skrattade. nej men de har varit fruktansvärt roligt, men nu är de roliga slut och nu börjar skolan igen. och tors fyller ja 16! power on it!

Kommentarer
Postat av: anna

våran dag, den är inte & leka med! :o

<3

2009-04-19 @ 21:50:45
URL: http://hejjanna.blogg.se/
Postat av: sandra

åh monica! finns det någon härligare person en henne?:D hihi

(stavade jag rätt på monica? haha)

2009-04-20 @ 16:44:38
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0