<3

 
vet inte vad de är ja har drabbats av men är helt slut. i onsdags gick ja och la mig vid nio på kvällen? inte normalt för att vara mig. och direkt efter skolan i tors och fredags la ja mig i sängen och somnade. och konstigt nog somnade ja direkt på kvällen också. mystiskt! haft huvudvärk på de också så ja kan ju lova att ja har mått bättre (y)
idag tog ja mig iallafall tid och la mig ute och solade lite. grymt skönt och efterlängtat. fräknar har ja också nu, de är inte lika efterlängtat kan ja ju lova!
fin uppdatering ja har gjort här nu, haha!

Kommentarer
Postat av: sandra

fräknar är gullit emelie!:)

tänk på mig, jag har det året runt^^

men du, krya på dig<3

2009-04-04 @ 14:45:12
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0