ur alex blogg i ensam mamma söker.

alex, "anette, vilken tur att hon har med sig den oöverträffat glada killen magen. kan nog endast jämföras med kryckan. magen ska alltså på semester med ett väldigt uppenbart förälskat par. där även richards grabb ska med poken har kanske något på gång med anettes äldsta dotter. utöver detta två småkillar till, men ser magen loppet som kört..? nej då. i allafall inte utåt sett, han vill göra det bästa av situationen och kör på som inget speciellt hade hänt. magnus, du är verkligen värd allt gott!"

magen, "gällande din kommentar om min situation i turkiet.. ja va*pip* ska man göra :-).. det är ju bara att ösa på och tänka att man iallafall har fått en gratis semester i turkiet. ingen blir ju glad av att man tjurar, men visst.. lite fånigt kändes det ibland, men bara lite ;-)"



"ninas mamma verkar vara en riktig muntergök, stod bara utanför dörren -jag har en egen stuga... mästarklass!"

"ninas hemmabesök var ju helt outstanding. kebebpizza ur kartong på köksbordet, som avrundas med lite film innan "ska vi slagga" inviten kommer...hur tänkte Micke, "ja, va *pip*. såhär brukar jag ha det hemma när jag bjuder till. pizza är ju lite avspännt och så slipper man ju diska efter sig, bara besticken kanske". pessutom bjuder väl Produktionen på detta så då finns det ju inget att spara på."


så sant så sant
i like him !

ja ber, hoppas och verkligen vill att johanna väljer han !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0