kvälls tankar.

lite tankar.

ja har en vän som verkligen står mig nära. en vän som ja alltid är säker på att hon finns där och ja behöver inte säga hur mycket ja tycker om henne för att hon ska finnas där. men personer ja inte har lika nära, utan sånna som ja verkligen tycker om men som ja inte umgås med så ofta, till dom måste ja säga hur mycket ja tycker om dom. varför säger ja inte så till min närmaste då?
svår fråga. visst hon säger alltid älskling, darling, sötnos, gumman min till mig och tvärtom men de är ju mer humor bara för man sa sånt när man va lite omognare. hehe. men de känns lixom som om hon redan vet hur mycket ja tycker om henne. så nu tänkte ja reda ut de här väldigt bra och verkligen visa hur mycket ja uppskattar och ha en väldigt nära bästa vän.

och va heter hon då? jo, josefine johansson. vdn dotter, bossens frus dotter, tät barnet själv. hon har tillochmed ipod :)
ni ser, ja rinner redan iväg där. vår humor kommer fram direkt! de är de som är så himla skönt. vissa säger att de är jobbigt och ha en oseriös vän hela tiden. men ja tycker de är alldeles underbart, inte för att dölja mig själv för de går inte. hon vet allt om mig. eller gör hon de? skämt åt sido. iallafall, visst om vi vill vara seriösa så går ju de så vi är ju inte dumma i huvudet hela tiden.

och tänk va mycket vi har gjort tillsammans, fjällen, helsingborg och alla gånger vi sover över. tysklands resan, haha :( när alla andra är ute och förstör sina celler i hjärnan sitter vi hemma och spelar blockflöjt. okej, de har hänt en gång, men ändå. och de väntar så mycker mer i vinter också.

vi är dag ut, dag in, ringer varandra hela tiden. mina föräldrar undrar ibland om vi faktiskt inte tröttar på varandra? och visst ibland kanske vi är med varandra för mycket! noooooooooot.

iallafall, ja vill bara att du ska veta att du är en himla bra vän och du älsk, löv u 4-ever änd ever gummz <3<3<3<3<3

har faktiskt försökt vara lite seriös i de hela men de rinner lätt över som ni märker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

min käre älskling<3

2008-11-16 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0