ja tycker om min söndag.

gårdagen va lyckad!
henke och ja åkte till pappa och linda på förmiddagen och pappa ville ju självklart börja steka falukorv några minuter innan alla skulle komma?
sen framåt tre knackade de på dörren och där stog ca. 30 st fina släktingar :)
(för er som inte visste, fyllde pappa 40 igår och han visste inte om att hela släkten skulle komma)
väldigt lyckat och ja hade en väldigt trevlig kväll !
alla bilder är hos pappa på deras kamera så ska försöka få in dom här ikväll istället!

och eftersom nästan hela min släkt bor i linköping fick ja många förfrågningar på boende sen nästa år.
haha, ja har hur många som helst att bo hos men föredrar nog lägenhet
men känns väldigt tryggt ändå !

annars så har ja match snart så ska packa trunken och gå ca. 100 m till sporth.
sen ikväll är de ensam mamma söker ! oooh :D

Kommentarer
Postat av: Louise

nej emme, du får inte lämna mig här i hålorna :'(

Men om du nu ska flytta till linköping måste du stanna efter gymnasiet också, för då kommer jag upp <3

2008-11-23 @ 22:23:09
URL: http://thatlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0