tillbaka blick.

skolavslutningen 2008!
den spenderade ja i största del med dom två fina människorna på bilden, lollo och josse.
så himla mysigt de va! satt och kollade på alla bilderna från den dagen förut :) missssssssss!
och nu är de snart jul, de är blandade känslor. visst, helt underbart med jul. men ändå, vart tar tiden vägen? läskigt ju.


har varit hos pappa lite idag och ätit sen inte så mycket mer.
imorgon ska ja gå och klippa mig, de är riktigt slitet! hon lär klippa av hela skiten:(


Kommentarer
Postat av: louise

jag håller med dig emme.

tiden bara rinner iväg :'( lite sorgligt.

och bilden kan jag bara skratta åt ;p ser ut som ett vrak tycker jag

2008-12-22 @ 01:01:48
URL: http://thatlouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, det går fort det gör det. snart är skolan slut och det är sommarlov.

2008-12-22 @ 10:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0