and anything to make you smile. it is my better side of you to admire. but they should never take so long just to be over then back to another one. but no one is ever gonna love you more than I do

jag är tröööött. började jobba vid sju idag. de va litelite tidigt, he he. ögonen är inte helt med just nu. mysig känsla. hämtade andra paketet från hm sen. jag skojar inte, det va inte ngn liten påse direkt utan en lådan 60x60 och 30 cm djup med ett mycket bra ögonmått... kändes ju nödvändigt för två saker kanske. vill klippa mig annars också. de vore ju ngt. och ska nu försöka hinna till sundbergs och köpa goooodis. stänger om en timme, undra om ja hinner. skulle inte förvåna mig



och ååååååh. dör. no one's gonna love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0