sommar 08

sammanfattning av sommaren 2008

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? yesbox.
dog någon som stod dig nära? nej!
vilka länder besökte du? danmark och tyskland.
är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009? jodå, mkt. bla sol!
vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas? inget datum som ja minns precis så. tyvärr.

största misstaget? att ja inte tog myggspray första dagen på jobbet!!!!
har du varit sjuk eller skadat dig? yes, min mage har krånglat en heldel.

bästa köpet? ojdå, men min linköpingsköp gör mig glad!

vad spenderade du mest pengar på? kläder skulle ja tro.
gjorde någonting dig riktigt glad? jadå.
vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008? haha, om ja ska va ärlig, INGEN! :)
va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? olika, både gladare och deppigare.
vad önskar du att du gjort mer? njutit verkligen.
vad önskar du att du gjort mindre? suttit vid datan?
hur tillbringade du midsommarafton? med fyllejosse.
blev du kär i sommar? njea
favoritprogram på tvprogram? mcleods lätt! och american idol och so you think you can dance. haha! nattprogram<3
boken du läste i sommar? ingen. men mycket tidningar.
största musikaliska upptäckten? när elias kör opera.
något du önskade och fick? hm, fick ja säkert.
något du önskade dig men inte fick? mycket sol
vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? va i göteborg tror ja?
finns det något som skulle gjort din sommar bättre? massa.
hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008? haha, myskläder verkligen.
vad fick dig att må bra? eh, vet inte. finns väl en del.
vem/vad saknade du? pappa, och andra vänner som man inte träffar så ofta. och min solbränna.


Kommentarer
Postat av: josse

hej, jag hittade allt din blogg (A) fin svensson,:)

2008-08-14 @ 20:39:49
URL: http://joosefinejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0