passion babe


ja lever, de är klaaaart. ja har bara ett liv också, därför. lever de sugiga skollivet och kommer hem drar på pyjamasen och kollar förkväll tills sju då ja går och köper lite godis och drar till soffan igen. nej, lite skämt åt sido. har iaf varit ute och myst med annis idag och längtat lite till allt som kommer hända snartsnart. fick hem ett paket på posten idag med som ja heeeelt hade glömt. lite små glad där också. har spelat in kanske världens roligaste film med elias, henki och nelle ikväll också. helt sjukt va roligt. och nu ska henke och ja kolla en movie. och detta inlägg tog ungefär 1,44 min att skriva tillskillnad från ibland upptill 2 timmar. josefine, du vet hur ja är. hejdå igen

Kommentarer
Postat av: johansson

"ska jag verkligen ha de så? eller jag kanske ska ha de så? men den va ful? de va inte bra? jag tar bort de? eller jag va söt där? eller va jag inte de? jag: mm.. jättebra som du har de :D:D ....."

2010-03-10 @ 16:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0