jag lever

ville bara medela alla människor att emelie lever och hon har kommit fram, så nu ligger hon och solar och blir negerbrun!  och fick ett sms från henne som det stod:
"flygresan gick bra, henke och ja satt och gapskrattade när vi skulle lyfta. omoget jag vet:) luggit vid polen resten av dagen, men har faktiskt inte tagit något. panik? Svar JA! "
så de är väl upp till bevis och se om hon blivit brun när hon kommer hem? jag tror hon är de för hon säger alltid att de inte tar något och så kollar man på alla som är runt henne, dom är som isbjörnar och hon som en chokladkaka så ja.. juste en sak till, henning? hon saknar dig riktigt mycket!! hon skriver om dig i nästan varje sms.
vilken heder att jag kan gå in på svenssonsblogg! jag skulle kunna göra vad som, men nu är jag ju så snäll och trevlig så jag gör inte så. men som sagt så saknar vi våran egna amanda emelie linnea svensson.
något jag har glömt? jo, ni undrar nog vem de är som skriver? men de är"johansson"som jag är känd för här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha! va bara tvungen att ga in pa internet. ja hittar inte fragetecket pa de har pip tangentbordet!!!!!!

2009-05-23 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0