23 MARS, MÅNDAG.


(två bilder som ja tog för någon dag sen, solen va olagligt stark inomhus tillochmed, underbart.)
måndagar brukar kännas tunga, ni vet första skoldagen, syslöjd första timmen och blabla, men inte idag! har gått riktigt fort och evpn spenderade ja i största del med min fina vän rosie. eller hon satt och målade och ja gjorde absolut ingentingen mer än att prata. de är faktiskt inte så bra, men som rosie sa precis framför läraren "äsch emelie, hon sätter ändå inte betyg på oss här." haha, de är inte undra på att ja tycker om flickan :D sen nu här hemma har ja nyss gjort teknikläxa till imorgon. hade faktiskt helt helt glömt bort den, men den är gjord nu iaf. ikväll blir de glass med varma bär igen. har ätit de varje kväll i en exakt vecka nu, men de gör faktiskt inget. bara de är gott så spelar de ingen roll. ja behöver ju inte tänka på min kroppsvikt direkt, he-he.

en månad till ja fyller 16, woho !

Kommentarer
Postat av: anna

våran dag om en månad!

de är riktigt gött mos! hah! :D

2009-03-23 @ 21:41:52
URL: http://hejjanna.blogg.se/
Postat av: rosie

oj nu är jag med i bloggen :O det gjorde min dag emelie ;D <3

2009-03-23 @ 21:49:10
Postat av: sandra

nej precis, fusk. du behöver inte tänka på kroppsvikten! he-he :D

2009-03-24 @ 18:17:22
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0