puh va ja älskar detta.

vem pratade du i telefonen med senast? henki
vem/vilka skriver du med på msn nu? ja kanske inte är inloggad?
humör just nu? skrattar-åt-mig-själv!
favoritgodis? palle kuling!! (mamma är och köper till mig nu förresten). ja försökte förklara för rosie igår, men kom inte fram till va de hette, så om du läser detta rosie, måste du smaka världens godaste choklad !
frisyr just nu? hög knut
vad sa du senast? "min lilla älsklingplutt"
hur många kuddar sover du med? två st
favoritväder? lätt klartblå himel med världens största sol och vindstilla
om du var fast på en ö, tre saker du skulle ta med dig? ja skulle aldrig bli fast på en ö, heheh
spara eller slösa? sprara till sommaren nu
det bästa du vet? en sen sommarkväll i korta shorts, tjocktröja och knut med massa fina vänner?
kommer du ihåg din första kärlek? mamma pappa <3 nej, men kille? inget man glömmer enligt mig
gillar du honom/henne fortfarande? som vän, absolut !
tror du på mirakel? jahadu
hur många barn vill du ha när du blir stor? ett, två eller tre små underverk
framtidsplaner? bila i europa i veckor med pojkvän, när vi har körkort och lite skinn på näsan.  senare är de familj, hus i hborg, bra ekonomi skulle inte va fel. och självklart massa kärlek och lycka
snarkar du? aldrig i livet
favoritband? super heta scotts
skriver du dagbok? blogg, absolut
har du någon flickvän/pojkvän? inte något av de :)
födelsedag? 23 april! woho, yeahyeah, skaka rumpan.
stökigt eller välstädat? orka städa här hemma, men när ja flyttar kommer de va äckligt välstädat tror ja
gungar du på stolen? svårt och gunga en soffa just nu
har du utövat någon sport? nej, aldrig i hela mitt liv? vad är sport?
i julklapp önskar ja mig? massa, ja har engel lägenhet då ju (y)
senap, ketchup eller inget på korven? määäh
vem är din drömkvinna/man? tänk om ja bara visste :)
vad gör du helst? byter blöja på elias, wii
skönaste sängen att sova i? emelie svenssons
hej? häj.
bor du själv eller tillsammans med någon? vi är sex inneboende här med katten
är du mörkrädd? nej, ljusrädd.
hav eller sjö? hborg hav
har du varit full denna månaden? vad är de för månad?
vem såg du full senast? lollooo? ;)
vad längtar du mest till just nu? jååå


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Haha ;P

Vad du "RER" hela tiden xD

2009-01-21 @ 16:47:59
Postat av: louise

men haha. Jag full? Du måste ha missuppfattat.

Jag har inte varit full på år och dar. :P

2009-01-21 @ 22:30:19
URL: http://thatlouise.blogg.se/
Postat av: rosie

hahaha fnissar för fullt åt dig emelie lilla <3

2009-01-28 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0