min underbart trötta lördag.

vaknade prick 12.12 idag, så ja gick direkt in på maten kan man säga. stosade runt i joggingkläder al the day (förstår mig verkligen inte på människor som duschar och blåser håret och sminkar sig en lördag och sen sitter hemma hela dagen?) haha, ja nämner innnga namn.
kolla igenom alla bellas tv-dagböcker som ja missat, vilket va ca.10 st och insåg då på riktigt att vilket liv hon lever <3 
tog en promenad med min mamma och bror som vanligt på eftermiddagen, fixade lite i sporthallen sen bjöds de på vofflor hos morbror, så vi drog oss dit. hem till klockan åtta självklart, körslaget!

har fått hem papper nu också om va man vill gå efter sommaren. tre år. va ska ja göra? ja vet va ja vill göra !

Kommentarer
Postat av: louise

duska följa dina drömmar och gå i linköping! där med basta. ps: jag lovar att hälsa på så ofta så möjligt, när du vill det altså =D ds.

2009-01-11 @ 11:42:47
URL: http://thatlouise.blogg.se/
Postat av: rosie

kollade också på massa bella avsnitt igår och jag vet också vad jag vill göra efter nian! wow ;P men det är inte alltid så lätt att göra det som är bäst för en ju :)

2009-01-12 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0