KANON FREDAG.



j och ja va i oskarshamn idag. blev en lyckad dag på stan och ja hittade lite smått. dock inget man har på sig till vardags just nu, får bli till metro. satt och fikade någon timme och ja hade fullt upp och läsa om bella, tyckte synd om josse. hem och fixade oss lite sen framåt nio gick vi till nattinnebandyn. blev inte att kolla länge utan ett lag hade dragit sig ur så jag, anna, johansson, jennifer, elin och lundin va snälla och ställde upp! vårat namn blev vi vågade! och därmed va vi bäst! förlorade alla matcher men ändå, himla roligt va de och många skratt fick vi oss! anna och ja blev mobbade av en kille också, läskig va han. och därmed hade vi koll på han heela kvällen :s hahah! himla rolig kväll va de och ja hade väldigt roligt med mitt kanon lag, alla andra och spec. anna och johansson! finns mer och läsa hos anna !

Kommentarer
Postat av: anna

ja herregud vilken kväll!

och du med dit finger; "nu gör jag det,ah asså nu gör jag det. NU! JAG GJORDE DET!"

haha, ni är för bra ni! :)<3

2009-02-21 @ 11:55:24
URL: http://hejjanna.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah! nu ger vi han den seriösa blicken. jag tror inte han ser oss? haha ;)

2009-02-21 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0