FÖR NÅGRA HELGER SEN.

     
    
jag, sandra jag, folk. hade träningen igår ju, gick mycket bra. efter råkade sandra och ja stå ute och prata om allt och alla i en timme. och ja hade inga vantar, smart emelie! henne tycker ja om iallafall, min sexigaochsnyggabrud! hi hi. senare på kvällen sen kände ja att ja inte mådde helt hundra och självklart satt de i när ja skulle till skolan idag så beslutade att stanna hemma. har periodvis haft grym huvudverk och feber också. hoppas att de inte är långvarigt nu för ja har ju världens viktigaste helg framför mig. så typiskt! henki, pappa och ja har iallafall nyss varit ute en sväng och påvägen köpte vi lite godis. ja är knappt sugen, och då är de verkligen något som inte stämmer! ska lägga mig under filten och kolla lets dance snart. hörs imorgon! förresten, henke visste inte att de fanns ett djur som hette vandrande pinne! så dålig!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

tss, en timme(a) men det var verkligen skönt att prata ut om allt och alla! dig tycker jag om mycket<3

2009-02-28 @ 11:44:24
Postat av: Pernilla

Satan vad du är söt! (:

2009-03-05 @ 16:17:17
URL: http://pernillaelmerstig.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0