DE STAVAS RÖTT.

hejochhå mitt liv. min dag började ju bra, bussen körde förbi busshållplatsen, eller ja får egentligen skylla mig själv, eftersom ja inte va där, utan cirkus 10 meter ifrån då ja kom gående. men vadå såg han mig inte? men som tur va så va de någon fin själ i bussen som ropade stanna, så ja kom med ändå. och ännu något som är så himla mysigt, har troligtvis fått benhinninflamation eller va de nu heter. håller alla mina tummar att de ska re sig fort så ja slipper de.
nu väntar tvn, melon, mackor och oboy på mig! och imorgon har vi nationellaprov förresten, svenska i 80 min.

ska göra intressantare inlägg imorgon, lovar! för alla ni som läser ;)

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Heter det inte "benhinneinflamation" ?!?! =D?

2009-02-02 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0