ALLA HJÄRTANS DAG.

detta år blev de inget blomsterbud till min dörr utan tidningshälsning istället. pengar och hjärtan är inte fel heller. men de fattas ändå något.. och för er som undrar så fortsätter min nacke göra ont. kan inte kolla ner på golvet änns. och ja har match imorgon, börjar fundera på hur detta ska gå. mormor va här förut och masserade mig hur länge som helst men de blir inte bättre. eller jo, innan kunde ja inte kolla åt något håll nu är de bara att ja inte kan kolla neråt. ska duscha nu och pyssla om mig själv lite extra! trottsallt alla hjärtans dag.  hoppas ni får en underbart mysig dag!


Kommentarer
Postat av: gabbe

Fy vad det e synd om dig :/

stackars emelie...

2009-02-15 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0