VIKTIG LÄSNING.

tänkte dra dom senaste dagarna då. onsdags då, va hände? kan de va så att ja va på utvecklingsamtal i skolan? ärligt talat, har inte en aning, men ja tror de kan stämma. fin runda i vrum blev de iallafall, upps, råkade komma 40 min innan samtalet. planering emelie, planering :) torsdag då, sista skoldagen. hade idrott första lektion, fotboll. de va då ja insåg att de va ett tag sen ja spelade fotboll. och de va då ja blev rädd.. vart har alla mina bolltalanger tagit vägen? ja va nästan värre än.. josefine? nejdå, min lilla fotbollsdrottning! bäst i dagislaget. iaf, på lunchen lånade vi kajsas cykel och körde som dårar till ica och tillbaka. ja skulle köpa telefonkort. snällhetsstämpel på mig så de visslar om att. och idag då, långfredag? jo, ja älskar livet, sitter i pyjamas och visslar. ja har ju faktiskt lov!! bra dagar väntar på mig. see you !


Kommentarer
Postat av: josse

hahah! ingen är värre än mig...

emme du är världens snällaste.

2009-04-10 @ 21:24:43
URL: http://joosefinejoohansson.blogg.se/
Postat av: sandra

du är bra syster<3

jag kommer inte klara mig när du flyttar;//<3

2009-04-12 @ 13:46:20
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0