blir arg på mig själv.

oh ja gjorde upp en hel göra-idag-lista i skolan idag men ja har inte gjort ngt som står på den
fy va irriterad ja blir på mig själv
ja skulle fixat provlunch och provplats ringa till mormor och läsa biologi
men inte har inte änns funderat på att typ haha

men ja har hunnit  me och hälsa på pappa och tillbringa väldigt mycket tid med min älskade elias och varit i affären med henke och pumpat henkes cykel och tränat och lite till
vilken bra syster ja är asså :)
sen har ja hunnit bli arg också haha ovanligt
men som sagt de finns människor till allt och endel funderar man starkt på om de är ngt som är fel
men nu vet ja
döda listan nästa

väntar på att idol ska börja igen så ja får se vem som åker ut måste se de
hade suttit bra med vindruvor nu också men inte, de finns inte hemma nej

och imorgon ska vi filma massa till svenskan och sen på onsdag ska vi till skolan och höra om gymnasium valet sen på torsdag är de prov fyfyfy
när ska ja hinna träna på de?

allt för mig idag, ikväll ha de bra gott folk sov gott

malin alice julia ja till svenska projektet

Kommentarer
Postat av: rosie (japp jag är den du tror att jag är )

PROVLUNCH??! ska vi ha provlunch? eller missuppfattade jag det? och med provplats kanske du menar praoplats?? ;) aja vi får ta det här lajv :P

2008-10-02 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0