kycklingen själv.

eftersom ja slingade mitt hår för inte alls längesen så kände ja nu att ja har inte råd och gå och bara slinga lite i hårbotten igen
så därför gjorde min mormor de nu då
och nu kan ja inte skylla på att ja inte är blond nejnej
nu är ja blooooond bokstavligen där uppe
allt för mycket plus att de gula och orange trängde sig fram
haha men hon gjorde sitt bästa och ja får skylla mig själv att ja bad henne!
men känns ju bra lagom till lucian haha
som mamma sa "man får ju se insidan med ju" som om de går bättre då ;)

sen om ja kollar på min visningsbild till vänster nu
ohh vilken fin färg ja hade i håret där uppe då :( bajsröv asså

annars så har mormor och morfar sågat ner en hel vägg,
så de är jättestor förändring där nu men jättefint :)

ska på med lite finare kläder nu än min rik-tröja
sen blir de pappa och linda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0