helg.

har glömt att berätta att vi dansade bugg på idrotten igår
billing och ja körde lite moves!
himla kul va de asså
vi körde värsta seriöst med massa töntiga rörelser till
men kul hade vi ! höhö
visste ni att ja har vunnit buggtävling med johansson i ohamn?
och att ja tävlingsbuggade med sm-vinnarens son i ohamn?
stolt ! sen när vi skulle börja med jive så kom innebandyträningarna samma kväll.
och ja är ganska såld för innebandyn så de va bara och säga hejdå :(
vilket ja ångrar nu idag.

min helg kommer bli kanon ! match, josse, glädje, kalmar med mamma, sorg
ungefär så? haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är riktigt duktig, du har talang!

jag ser lite drogad ut på bilden, men jag såg väl dig min skönhet ;)

2008-11-14 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0