"detta tar på mitt psyke."

orkar faktiskt inte skriva ngt om min fina fredag :)
men iallafall,
som josse skulle säga "detta tar på mitt psyke asså" och de gör de bokstavligen på mig nu vill ja lova
känner att ja skulle vilja skrika ut allt som måste ut
och bara åka till en plats som ja älskar

ja kan inte gå vidare utan dig, de bara är så
och ja önskar ja kunde säga de till dig
jag hoppas dom här veckorna kommer gå fort!!

imorgon ska ja upp tidigt
slinga håret
på med finkläderna
till pappa och linda
god mat
åka till min allra, allra, allra bästa vän,
josefine johansson :)
(va gulligt skrivit av mig haha)


Kommentarer
Postat av: Philip:D

Men jag då emme? Är inte jag din näst bäste vän? Haha

2008-11-07 @ 21:51:42
Postat av: emelie svarar:

philip: klart du är :)

2008-11-07 @ 22:04:36
Postat av: Anonym

jag gråter nu. (A) nej, men emme det var gulligt :)

2008-11-08 @ 10:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0