16 december, och snart jul.

hej hallå. ungefär en vecka till julafton nu! de är ju helt otroligt! ska spendera min julafon både i kyrkan, hos pappa, hos mamma, hos farmor och farfar och mormor och morfar. nu tänkter ni säkert, va jobbigt och åka runt, när de är jul ska man ju ta de lugnt. men ja tänker annorlunda, eftersom jag har skilda föräldrar så är de helt självklart att båda ska få möjligheten att träffa mig och min bror på julafton som dom alltid har gjort i mina levna 15 år! och eftersom alla bor i samma samhäll, så är de inget svårt tycker ja. så man vaknar, åker till kyrkan med mamma, åker till farmor där pappa med familj kommer va, plus kusiner som inte åker till thailand år :D (annars brukar dom göra de eftersom dom har farfar där). sen senare på eftermiddagen åker vi till mormor där mamma med familj är och hennes syskon. kanon kommer de bli! och inte ett dugg jobbigt! för er som tycker de, gå ochn lägg er!


en ful tjockisansiktsbild på mig får avsluta :)

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Tkr du har rätt inställning ;)

så ful är bilden inte :D

2008-12-17 @ 05:48:03
Postat av: Anonym

du är härlig emelie :D

2008-12-22 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0